mina mål 2016

detta året vill jag verkligen satsa mer än 100% på  min ridning. vill upp i klasserna och utveckla min ridning mer. vill helt enkelt bli bättre. jag har några mål med mina hästar , med zinta är det att komma upp i 1.15 / 1.20 klasserna och va stadig i det , få rätt känsla och förtroende. hon ska kunna lita på mig och jag på henne. Med E (nytt projekt) vill jag få stadiga rundor och få chansen att utvecklas till sammans på ett bra sätt , E är "bara" 7 år och är hoppad upp till 1.15 ungefär. har inte fått hem henne än men hoppas på att hon ska besiktigas idag och kommer någon gång i slutet av denna veckan. känns så kul att ha 2 st hästar nu , mycket roligare på tävlingar att ha med sig en extra tycker jag. med ponnyerna börjar jag se slutet nu , med suri blir det då att hålla kvar henne på LB&LB+ nivån och få fina rundor , som är viktigt nu när vi ska försöka sälja henne. Hon är så otroligt fin nu senaste tiden , verkligen en dröm ponny. Och lilla pom vet vi inte riktigt än vad vi ska göra med , hon är ingen lätt ponny att rida , hon måste kunna lita på personen som hon bär på ryggen om hon inte gör det så ... ja ... blir man en sandryttare haha. så vi ska kolla om vi kan hitta någon åt henne som kan tävla henne och rida henne , det är synd att bara låta henne stå för hon är inte så gammal än och verkligen helt pigg och glad i hela kroppen så hennes resa är ej slut än och om vi inte hittar någon åt henne så har jag några små år kvar på dem lilla tanten (bara 3 år kvar på ponny ! helt galet verkligen. så det gäller väl att njuta av den sista tiden man har med sina fina ponnyer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0