God morgon .. eller dålig morgon ??

Okej ..... Detta gör vi nog ej om. Gick o la mig runt två tiden och vaknade typ vid fem .... kill med på hög nivå asså fyfan. Men på ena sidan är det värt att gå o lägga sig så sent när man sitter o snackar med en underbar person , bara snacka om massa saker. Jag älskar när folk vågar va ärliga mot varandra och verkligen berättar saker som kanske inte e så lätta att prata om. Respekt till er , ni är underbara. Jag själv va lite avvaktande i början men nu när jag är lite äldre och varit med om massa olika situationer vågar jag öppna upp mig lite mer. Jag har egentligen aldrig haft ett så seriöst förhållande och är inte heller sån som måste ha kille för att va nöjd och klara mig , vissa blir typ deppiga om de inte har ett förhållande ... haha lite konstigt. Jag klarar mig utan också , har blivit sviken så många gånger så är verkligen lite försiktig vem jag skriver med och hur jag skriver med vissa personer. Vissa e bara ute efter ett ligg och vissa vill kanka bara bevisa för sina polare att dem kan få just den tjejen genom att säga några gulliga ord. Tycker det är synd att det ska gå till såhär nuförtiden. Jag har lovat mig själv att inte skaffa ett förhållande för snabbt bara för att , nej vill att allt ska kännas rätt och med rätt person är ju också viktigast. Man kan ju skriva med någon och tycka att det funkar så otroligt bra och sen plötsligt skriva med en till som bara är ens vän i början men sen blir det lite mer än vänner och det känns även ännu bättre med den personen. Ja så hoppas att denna dagen blir lika bra som igår för just nu har jag verkligen ingen lust att göra något ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0