nu är jag tillbaka igen

Ja jag har varit borta ett litet tag nu och det finns egentligen inte en så speciell anledning till det , har bara inte riktitgt tänkt på att blogga inte inte riktigt haft orken bara men nu kände jag verkligen att jag ville börja med det igen och är mer taggad än någonsin !  denna gången vill jag göra det lite annorlunda , lite mer till alla inte bara till tex hästfolk men lite mer allmänt liksom. ni får jätte gärna komma med tips vad jag ska skriva om och om jag ska lägga ut videos eller bilder mer , alla era tips är hjärtligt välkommna. det har ju hänt lite saker i mitt liv medans jag har varti borta härifrån och det kan jag skriva lite om i ett annat inlägg som då komer ut senare idag , kan ju va lite kul att veta vad jag har sysslat med hahah ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0