mina fina tjejer

dessa två hästar är verkligen guldhästar. Kanske inte just dem som går in och hoppar en 1.40/50 bana men dem ger mig möjlighet att utvecklas och att bli bättre. Jag känner att jag inte behöver så mycket mer just nu , jag vill kunna ha kul på 1.20/30 höjden just nu coh bli stadig och kunn prestera bra i det , såklart hade det varit kul att kunna hoppa dem största klasserna men jag villite lägga miljoner på en häst som är rutinerad i dem klasserna men tex redan är 15 år gammal och som kanske bara hållar sig frisk i 3år och sen bara kan stå i hagen. Jag gillar att ha lite yngre hästar som man vett att dem kan hoppa lite högre och utvecklas meed dem och växa. Få frmagångar hela tiden och kunna säga : jag fick denna hästen till denna nivån , jag älskar den känslan. Hade samma med suri , den lilla underbara ponnyn , ni kanske underar vart hon är. Hon är hos en kille som rider hehhe åt mig för jag känner mig för stor för henne och vill att någon annan ska kunna ha kul med denna underbara ponnyn som har mycket kapacitet och en underbar inställnign. Dem veerkar trivas riktigt bra ihop och ska göra deras tävlingsdebut nästa helg , de ska bara hoppa en låg klass för att lära kännavarandra på banan. Jag ska såklart komma och kolla på dem och även hjälpa han om han skulle vilja det , man har ju alltid sina små saker som är viktiga att veta. idag ska lipta ridas först och hoppas på att jag kan rida zinta idag också. lipta går verkligen riktigt bra på sitt nya bett , verkligen super känsla , hon slappnar av mer i kroppen och lyssnar mycket bättre. hoppas att det fortsätter så ibland kan det ju vara så att dem tycker om better ara ett litet tag och sen bara kan börja tjafsa på det istället. men tror inte riktigt att hon kommer att göra det.


Kommentarer
Elin

Vilka fina bilder! :)

Svar: tack så mycket !! :)
lisaderover.blogg.se

2016-04-14 @ 14:08:36
URL: http://sennivikens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0