it's a beautiful day the sun is shining

Wow sverige kan ju ha fint väder ;)  dem senaste två dagarna har det varit super fint väder,  verkligen riktigt varmt. Lite jobbigt för hästarna bara men dem får komma ut så tidigt så möjligt. Igår solade jag i nästan 4h :o red lipta på kvällen men hon blev nog ej så glad för det tror jag. Nu har vi precis tagit ut hästarna och hoppade snabbt in i sängen igen , blev lite sent igår igen men åter igen vad gör det när man snackar med en så underbar person som får mig att må så bra. Så otroligt härligt att somna med ett leende på läpparna och sen även vakna med ett leende på läpparna. Bättre kan det bara ej bli och leendet blit bara större för  varje dag. Så enough om det , nu ska jag ta en lite nap till i ca 30 min och då får det bli lite snabb frulle och mocka boxar. Seeeeees sen ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0