hatar att vänta...

godmorgon till en härligt fin morgon. idag är det mycket städning som gäller och även rida såklart. solen börjar titta fram lite och det känns så super skönt. och helt underbart med helg , hade så mkt i skolan igår så nu vill jag tänka lite på annat och bara göra det som ska göras och vara nöjd efter det. igår kväll va jag med några vänner och det va härligt som vanligt , dem är så underbara och gör alltid kvällen helt underbar. jag stack hem vid 00.00 för jag hade ganska ont i huvet men hann ha kul ändå. ska nu rida en häst och sen ska dem få komma ut i hagen lite och jag ska städa i stallet. ni vet när man beställer något och sen måste vänta på det i evigheter ? fy vad jag hatar det... beställde ny mobil för några dagar sen och den har ff inte kommit än.... jag som hoppades på att den skulle komma igår men blev så besviken när jag hörde att den inte hade kommit än ... men får väl hoppas på att den kommer på måndag haha , vänta hela helgen ocså pfff, då kommer helgen gå super långsamt haha. men nu ska det rida och fixas så hörs senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0