NP ger mig stryk

Stress blev det imorse då jag sov lite för länge och va nära på att missa tåget , och det hade verkligen inte varit bra för då hade jag missat första NP ... men att springa genom huset som en galning hjälpte tydligen. Mamma låg fortfarande och sov .. så skönt för henne. Nu har jag precis ätit och gjort hörförståelsen i engelska,  den va verkligen helt kaos .... ingen fattade något och allt va super otydligt ... men jaja får väl bara lämna detta bakom mig och försöka göra dagen så bra så möjligt. Nu har vi typ 3 lektioner kvar tyvärr .. hade helst velat sluta nu. Igår va det faktiskt en bra dag , solen va framme hela dagen och skolan va helt ok. När jag kom hem så red jag lipta och hon gick faktiskt riktigt bra , märker nu att hon börjar bli lite starkare i kroppen. Sen tog jag hunden med mig och gick en runda i skogen , rensa tankarna behövdes verkligen. Va nog därför jag sov så gott hehe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0