känner du också det ??

Det är så härligt att vakna upp till blå himmel och en strålande sol. Har precis ätit lite frukost och ska nu fixa mig inför min prao som börjar om en timme. Ska vara där från 09.00-15.00 efter det blir det hem direkt och rida hästarna och kanske ta en promenad med pom i skogen om vädret tillåter.
På fredag blir det första nationella för detta året ..... pff längtar verkligen inte , först är det svenska muntligt och som tur har vi kunnat förbereda oss bra inför det , visste ej att man fick det men tydligen , bara bra ju ! Så ikväll ska jag skriva lite på min redovisning och fixa ihop något bra med lte bilder till så vi får hoppas på att det blir bra och att jag klarar det. nu ska jag njuta va vädret lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0