vad kan dett va !?

har haft skit konsig huvudvärk i ca 4 dagar nu , det liksomsticker till huvudet ca 3-4 gånger om dagen och då på höger sida av huvudet. och då sticker det till rejält också och ibland sticket det till en längre tid och iband bara fort sådär. det känns nästan som om att man får en el stöt i huvet , verkligen inne i huvet och då en rejäl el stöt. mamma har ringt till vårdcentralen och vi ska dit på onsdag. hoppas att dom hittar felet eller kanske skickar viare mig till sjukhuset (som dom oftast gör). hoppas i alla fall på att jag får en bra läkare som verkligen gör sitt jobb bra och inte bara kollar halvt och sen då säger: vi ger dig smärtstillande och du ska ta det lugnt i några dagar. NEJ !! jag vill veta vad som är felet och hur man kan få bort den huvudvärken. så vi får hoppas på att det är en bra läkare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0