music <3

Musik är en stor del av mitt liv. Jag måste lyssna på musik varje dag annars blir det kaos i mitt huvud. Det är alltid så att om jag är pigg och glad så måste jag lyssna på snabb och glad musik för att fortsätta må så som jag gör just då. Eller om jag är lite trött lyssnar jag på lugna låtar och ofta lyssnar jag då på covers, eftersom låtanra oftast är mycket lugnare och finare till och med ibland. Lyssnar mycket på Birdys låtar , hon har en så otroligt vacker röst och hennes låtar är riktigt bra , super fina texter . Samma sak gäller för ed sheeran , hans röst är som flytande guld och jag får verkligen gåshud när jag hör hans låtar. Musik är verkligen något magiskt för mog och för många andra antar jag. Det är verkligen helt underbart när man hör en riktigt bra låt med super bra text att man bara kan börja gråta övet att det är det påminner en pm något som har hänt i livet. Eller när man får gåshud när någon sjunger riktigt bra , det är verklgen helt underbart. Dom kännslorna är verkligen helt underbara. njuter verkligen av att lyssna på musik och när man bara är helt ensam så att ingen stör en. det är fina stunder det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0