hello autunm

Brrrr , det börjar bli kallt nu. det blir lite kallare varje dag och löven blir lite mer gula och oranga varje dag. Jag sjävl älskar hösten, allt ser så mysigt ut när det är sol ute och alla fina färger på träden och buskarna. Och sen kylan som gör så att man bara vill gå och krama någon hela dagen , helt underbart asså. Man kan äntligen dra fram den mysigaste tröjan man har och den härliga vinterjackan som är så varm och gosig. Ha dem fina stövlnarna som man inte har haft på sig på hela sommaren , skaka bort dammet från vantarna och mössan. Dem dagarna det blir mörkt tidigt och man kan sitta inne och mysa till det lite med dem man älskar lite mer än vissa andra. Dem sakerna asså , helt underbart verkligen.
höst är min favorit årstid helt klart <3


Kommentarer
Anonym

Hej!
Har du någon mailadress jag skulle kunna nå dig på? 😃

Svar: hej ! ja du kan skicka till : [email protected] :)
lisaderover.blogg.se

2015-10-07 @ 15:57:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0