hata skånetrafiken. ...

Asså man blir ju untebriktigt glad när man ska till skolan och tar tåget tidigt för att komma i tid och sen kommer tåget nästan 15min sent in på knutan ...... man får ju lite panikdå asså. Och jag blir ganska irriteras över det eftersom det händer ganska ofta tyvärr.... speciellt när man ska va i tid någon stans och måste stressa ihjäl för att hinna med din buss. .. nej nej ... fuck skånetrafiken på riktigt ... men men klarade mig till skolan i tid så det va ju bra i alla fall. Idag ska både pom och suri ridas och båda ska ridas dressyr med , det behöver dem verkligen ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0