good day wit nice friends

har verkligen haft en riktigt bra dag , va med helt underbara personer hela dagen och har bara skrattat heeela dagen. lärde även känna lite nytt folk och är verkligen riktigt glad för det. vi fick även sluta tidigare idag eftersom vär lärare va sjuk idag så det va rätt najs , och imorgon börjar jag senare sä kan ha lite sovmorgon eller fixa lite med hästarna kanske. håller nu på med att skriva lite inlägg som ska komma upp på bloggen imorgon , det handlar lite om allt möjligt som har med vänner att göra och lite om dagens samhälle. så håll koll på bloggen imorgon hela dagen. nu är det dags att sätta igång en film och mysa ner sig i sängen så hörs vi imorgon. puss o godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0