vinter på riktigt eller ??

detta vädret är verkligen inte min grej. vill helst bara va inne hela dagen för att slippa gå ut i den hemska kylan och den hämska snön. kan inte heller rida nu för att hästarnainte har någr snösuor så får vä hoppas på att snön försvinner snart så att jag kan rida mina fina hästar inför dem sista tävlingarna. just nu är det sängläge för mig eftersom förkylningen har tagit över och det är verkligen inte kul... halsen bränner och hela kroppen gör ont , så får väl lyssna på kroppen och vila lite nu så att det inte blir värre. får väl göra litte vettiga saker och försöka skriva lite roliga och intressanta inlägg och fixa lite läxor så att jag har något att göra i alla fall. så håll koll här lite idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0