god morgon

Hemma idag igen för att jag känner att jag inte mår helt 100% än. men hoppas på att jag mår bättre imorgon. Idag hade jag tänkt att vara i stallet och städa lite och göra det lite finare ,det är verkligen stökigt och massor av täcken överallt så det behövs verkligen en städ stund där nu. Hade tämkt att rida skogen med 1-2 hästar om dimman försvinner i tid för att vår ridbana är inte riktigtridbar tyärr , det är riktigt blött och det ligger fortfarande mycket snö. Så får väl försöka att få dem i rörelse på ett annat sätt istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0