one more day

vilken underbar dag det är idag. hade super roligt i skolan och skrattade verkligen hela tiden. kom nyss hem och ska byta om till ridkläder och rida suri och pom. i går va jag på pay and jump med den två , hoppade 90 och 1m med suri , 2 felfria rundor och det kändes riktigt bra. pom hoppade jag 80 med , hmmmm .. det gick inte lika bra , hon började fint på dem första fem hinderna och sen på 6an så bar tvärnita hon , det va så elakt av henne , och jag flög såklart av och landa i en blöt och lerig bana , tog mig upp på henne igen och fick visa henne vem som bestämmer här. inte hon i alla fall , nej. började om på hinder nr 5 och tog oss runt banan felfritt. fick bli arg på henne eftersom det va så j*vla onödigt att hon stannade , sen vågade hon ej stanna mer. fre-sön ska jag tävla i perstorp med suri , ett meeting blir det , pingsthoppet mot cancer. ska hoppa mellan cupen , det blir då LC , LC+ och finalen LB. ska va ledig från skolan på fredag och fixa lite saker innan start. tävlingen börjat kl 12.00 så de blir inte att gå upp så jätte tidigt. mamma ska stå och sälja lite där och hon kommer sova där i husvagn för att passa tältet så hon slipper ta hem allt hela tiden. och jag ska nog sova hos henne på fredag. ska va med några vänner då och sen sticka till mamma. tror nog att jag ska cykla hem på morgonen och fixa lite i stallet och ducha. får se hur det blir. nu ska det ridag och lite update kommer ikväll. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0