game day.

oj , det va ett tag sen jag kikade in här. har inte riktigt orkat blogga så mycket senaste tiden , men nu kände jag för det igen. idag blir det tävling i åsbo ponny klubb men suri , det blir LC & LC+. ser detta som en liten träning inför årets första meeting sm blir i vårt lilla Perstorp. då blir det LC - LB klasser. fina priser kommer det att bli och ryttarfest. sitter nu och äter lite frukost , ska inte ivär jätte tidigt medn vaknade av att mamma stod och rotade i saker utanför mitt rum, så då kunde jag ej somna om haha. på lördag blir det tävling med Zinta , det blir då bara 1m och 1.05 , eftersom dom bara hade det på lördagen så valde vi det eftersom förra tävlingen inte gick så jätte bra tar vi det lite lugnt i klasserna. kommer att uppdatera lite under dagen om resultaten. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0