vädret dödar.

Hemma från skolan nu , eller egentligen för typ en timme sen. cyklade idag , ganska skönt men inte så bra med vädret. regnade hela dagen typ och såklart när jag skulle hem också , så det blev att ta på sig torra kläder direkt när jag kom hem. tog in zinta och don och dom 3 små surtanterna fick komma ut lite. har ätit lite och ska snart ut till stallet och mocka lite. i skolan var det faktiskt helt ok , va med underbara vänner och hade roliga lektioner. på bilden hade jag verkligen inget att göra så satt bara och chillade och snacka med några hela tiden. på engelskan övade vi inför nationella proven muntligt , det var faktiskt inte så svårt. så känner mig lite mindre stressad över den lilla delen nu ,men allt det andra känner jag mig ganska stressad över. på måndag blir det svenska muntligt och minns inte när vi skulle ha matte och engelska men det skulle nog också varar nästa vecka. men det är bara att göra sitt bästa och hoppas på att det inte är allt för svårt. lite annat kul nu , imorgon första starten med zinta i perstorp. är verkligen riktigt taggad , och hoppas på att vädret är lite bättre i morgon. ska verkligen försöka rida henne så lugnt så möjligt och inte rida för att vinna eller något sånt än , det får vänta lite. nu i början är det verkligen målet att vara felfri och göra fina lugna rundor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0