studiedag

härlig dag idag , eftersom jag har studiedag. lite sovmorgon i morse och sen var det ut till stallet direkt. klippte suri och sen red jag henne , hon gick bra. hon har ju precis kommit igång lite så konditionen är ju verkligen ej på topp eller så. men det är bar att träna vidare och få ut henne på tävlingsbanan igen , likadant gäller för pom. men vet ju inte om jag kommer tävla dom så länge till, vi har tagit beslutet att vi ska sälja båda ponnyerna nu , snar ska det göras annonser och då kan det vara dags när som helst. jag trivs inte riktigt på ponny mer , blivit en storhästryttare. haha , inga mer små skuttande ponnypluttar för mig. och jag har knappt tid till att rida alla så mycket som det behövs , och speciellt inte nu när jag verkligen vill bli ett starkt team med zinta och bebisen don som har väldigt mycket kapacitet. ett tufft men ett bra beslut känns detta som :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0