hon gör mig så lycklig..

Den känslan när man har något i sitt liv som gör en så otroligt lycklig.Ni vet väl hur det känns ? helt underbart ! man mår så otroligt bra och bär på världens största leende , och kan inte heller släppa der leendet. så är det nu med mig , min fina zinta gör mig så otroligt lycklig varje dag. när man kommer in i stallet är det hon som "hälsar" först av alla och vill stå och gosa med en , och om man inte gosar med henne så gör hon så att man är tvungen till att göra det haha. står där och fjantar sig och kollar hur gulligt som helst. och vilken gottegris hon är ! så fort man sticker ner handen i jackfickan så tror hon att hon ska få något. och när det gäller ridningen , hon är verkligen riktigt rolig att jobba på , hon lyssnar bra på hjälperna och gör det hon ska , hoppningen är likadan. Hon hjälper mig så otroligt mycket , om jag inte riktigt ser distansen någon gång så hoppar hon ändån , lite för långt ifrån eller lite för nära , hon bara gör sitt bästa. <3 min fina kämpe jag älskar dig så otroligt mycket !! <3<3
min vackra häst <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0