helt död

förkyld ...... igen..... har varit hemma hela veckan redan .. fy så jobbigt ... känner mig helt död , ont i hela kroppen och en sån otroligt jobbig huvudvärk. får väl hoppas på att det är lite bättre imorgon så att man kan rida lite. och sen hela helgen ska mamma stå i flyinge med en monter och sälja fina kläder vi har i butiken , myckett nya grejer som har kommit , verkligen riktgt roligt. ska nog hänga med imorgon eller på lördag. tycker det är så kul att hjälpa till och sen kunna kolla lite på hoppningen också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0