bästa helgen på länge.

då var det en ny vecka igen. helgen var verkligen helt fantastisk!! på fredag träffade jag några vänner och hade riktigt kul , skrattade mycket och hade mysigt. fixade saker inför tävlingen som var på lördag. lördag var det tävlingsdebuten med zinta , hoppade 95 och 1m. i 95 var det en bra runda , fick känna lite hur hon är i banan och hur man ska rida henne. det blev en dubellnolla och kom 9a av nästan 50 starter. i 1m gick det ännu bättre , allt flöt på mycket bättre och nästan alla distanser stämde. var dubbelnolla igen och där blev vi 6a ! av också nästan 50 starter. verkligen helt nöjd och riktigt glad. tänk att första tävlingen redan gick så bra , och nu blir det att träna , träna och tärna och bara bli ännu bättre och bli ett starkt team. då blir vi farliga på tävlingsbanorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0