goooood morgon

Åh , har verkligen sovit bra inatt , det va ett tag sen man sov så bra faktist. i dag blir det myyyycket fix inför helgens tävling. Åsbo RF blir det denna gången och då ska jag hoppa på fre&lör. På fredag blir det 1m , valde att hoppa en klass för att komma igång lite och känna hur hon är. På lördag blir det 1m & 1.10 , hoppas verkligen att det går bra och att jag skärper till mig med ridningen. Sista tiden har det inte varit på topp med denne damen för att mina ben dör lite då o då , hehe.... och då kan ni gissa vad som händer . ja..... men niu blir det att kömpa och ha ridningen på topp och göra mitt bästa. På lördag ska även lilla suri få hoppa lite , det är en company challenge och det går till såhär , man har ett företag som gör ett lag av ryttare , en ponny ryttare och en amatör ryttare på häst oc en mer proffsig ryttare på häst. ponny ryttaren ska hoppa 70cm amatör ryttaren ska hoppa 1m tror jag och den mer proffsiga ryttaren ska hoppa 1.10. ochjag blev frågad att va med i ett lag och jag sa såklart JA direkt. det är en hoppnig på tid och de laget som har snabbast tid och felfria vinner. så det kommer säkert att bli jätte skoj. nu är det stallet som gäller och få ut hästarna lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0