sa någon sommar ??

ja vad ska man säga om vädret...? det är ju verkligen lite deprimerande allt detta regn hela tiden. man känner sig så trött efter ett tag , man vill inte vara ute lika mycket. detta kan vi i alla fall ej kalla för sommar. det har kanske varit soligt och varmt några få dagar med det va allt tyvärr. hoppas på att det blir lite fint snart igen. i dag red jag suri och pom i skogen pigga och glada va dom , skönt. denna helgen blir det ingen tävling. kanske blir det att hitta på något roligt med några vänner. på torsdag fyller min allra bästa vän år , så det får vi ju fira lite. ska åka till henne men en annan vän och hitta på något roligt att göra. det blir säker super mysigt. nästan 2 veckor sen jag va i varberg och tävlade med suri , det var verkligen en riktigt rolig tävling. hoppade LC på fredagen och då rev hon ett i grunden som va mitt fel , jag va på henne lite för mycket men hon kändes riktigt fin. lördagen hoppade jag LC+ hade en bra känsla , hon hoppade verkligen riktigt bra , allt stämmde och det blev en vinst ! va så otroligt glad , av ca 50 starter ! på söndagen hoppade vi A-finalen LB , hade inte så jätte höga förväntningar eftersom hon va lite trött. där föll då 2 st bommar men kännslan va super. va såå otroligt nöjd och stolt över min fina ponny. det va hennes första meeting med hon va verkligen super lugn och fin. bästa ponnyn som finns! lite bilder kommer sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0