inte sitta stilla här nej

allt här rullar på som det aldrig gjort förr. hästarna ska ridas och fixas allt ska packas inför helgen då det blir varberg!!!! fy vad jag har längtat mycket till denna helgen! lilla suri ska med dit , ska hoppa LC , LC+ & LB med henne i helgen. i dag ska hon ridas lite i ridbanan och i morgon bitti ska hon få skritta lite i skogen. igår hoppade jag henne lite och allt känndes bra. ska nu rida suri och pom sen ska jag börja packa lite och få ordning på det jag vill ha med mig. börja putsa lite och fixa lite småsaker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0