gooood morning

Så , då har en ny dag startat igen. Och vad har jag för planer ?? Hmmm Nu ska 2st bus ponnyer ridas och fixas lite. Dom stora busarna står ute och Äter sig runda i hagen i några små timmar. Stallet ska städas lite Och det ska såklart mockas , yey!(-_-) precis käkat lite och nu ska ridutrustningen På och jag ska "jobba". Ja , jag jobbar. Vart ?? Jo jag jobbar hemma :3 Haha , alla bara jobbar under sommaren och tjänar pengar och jär kommer man bara Utan ett jobb och helt fattig haha. Men nästa sommar får jag väl börja jobba lite ;) Nu stallet och rida .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0