mysig dag ^^

i dag ver det en sån kall snöig dag , då man bara vill sitta inne och ha roligt med sina vänner. vi hade bad idag , det var ganska roligt. det var inte alls många tjejer som var med ,det brukar det inte heller vara. men det var kul och det är det viktigaste. i skolan var det ganska chill , vi hade rätt roliga lektioner och bara chillade lite. den ända som var lite mindre roligt var att vi hade ett prov... men när vi fick det var det verkligen riktigt lätt , trodde verkligen inte att det skulle vara så lätt. innan vi skulle göra provet fick vi plugga lite till , och då satt jag mest och snackade med mina vänner , och pluggade liiiite , men inte mycket. gjorde inte så mycket när jag kom hem , mockade 2 boxar och tog in hästarna. sen var jag mest inne med mamma. hästarna har äntligen kommit igång lite igen , ridit alicante och pom i några dagar nu och båda känns väldigt pigga och glada , härligt. i dag red jag inte eftersom det snöade så mycket , orkade ej bli blöt igen och hästarna gillar verkligen inte att bli ridna när det snöar. men i morgon ska jag nog till ridhuset och rida pom och alicante , kanske hoppa lite. :)
knasiga men älskade vänner <3
puss på min fina polle <3 <3
och en liten knasig bild ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0