första skoldagen avklarad.

då var denna skoldagen avklarad. det var inte så jätte tråkigt som jag trodde att det skulle bli. hade syslöjd idag och vi skulle virka ....... as tråkigt och fattar inte varför vi ens behöver lära oss alla sorters virkning. hade ont i huvet hela dagen , riktigt jobbigt. men ville inte gå hem eftersom jag redan hade missat 2dagar i skolan. i morgon blir det en lite roligare skoldag , ska skugga på hbg ridgymnasium. va och kolla där för ett tag sen när dom hade öppet hus och det såg intressant ut , så ville gärna koll hur dom har det där under en vanlig skoldag och kolla lite hur lärarna är. känner en som går där och säkert fler som jag kan va med lite i morgon, så allt kommer nog bli bra. blir att gå upp tidigt i morgon för att hinna med tåget och sen bussen från knutan till skolan. kommer kanske ta lite bilder i morgon , men kommer i alla fall berätta om hur det var och vad jag gjorde. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0