det var ett tag sen.

hejsan alla !! det var ju ett tag sen jag bloggade. har inte bloggat eftersom jag inte riktigt orkat. hela lovet har varit super ! speciellt sista dagarna , etersom jag var i holland med mamma. hade verkligen riktigt roligt , var där 4 dagar. va först hos mormor och morfar , vi sov där och på tisdagen fyllde mormor år. runt 3 tiden kom det lite släktingar och kvällen var riktigt trevlig. vi åkte tåg tilsammans med min kusin hem till mammas bror och sov där. på onsdag stack mamma och jag in till stan , riktigt mysigt shoppade massa med kläder så hela garderoben är fullproppad , haha. sen på kvällen stack vi och åt med mina kusiner , det var verkligen riktigt trevligt , vi hade verkligen mysigt. på torsdag var det redan dags att åka hem igen , hade velat stanna lite längre. men får åka till holland en annan gång och va där lite längre då. i dag är vädret verkligen inte roligt , äckligt regn och mycket blåst....... hästarna tycker inte heller om det så mycket. hoppas det blir lite bättre imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0