lite nytt idag

Trött , lite ont i huvet , och seg ... meeeen vi ska inte klaga !! Ska käka lite frulle nu och bli pigg o glad. Hästarna ska få komma ut nu på morgonen för att det ska hända lite (hoppas att det blir kul) på eftermiddagen , vill inte säga för mycket om det än men så fort allt är säkert så ska ni få veta ;) imorgon är det Emporia som gäller och är verkligen riktigt taggad !! Det va nu ett tag den jag va  iväg med mina vänner och jag känner verkligen att jag behöver det. Kanske får med hem något snyggt också , vi får väl se. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0