last day

Good morgon , kollat ut genom mitt fönster och än så länge ser det lovande ut med vädret och hoppas att det fortsätter va så. I dag är det sista dagen på året och det känns bra faktiskt,  men lite konstigt också för att tiden har gått så otroligt fort. Men det känns skönt att kunna börja om på nytt och hopps på att nästa åt blir ett super bra år , med hästarna , skolan , vänner osv. Ska kämpa för att bli bättre med mina hästar och uppnå mina mål. Idag ska jag rida lite och sen blir det sista planeringarna inför ikväll , vet inte riktigt vad jag ska göra än , har tre möjligheter med inte alla är lika säkra på om att jag kunde va där men vi får helt enkelt se. Nu blir det frulle och sen rullar vi igång den här fina sista dagen. Har ni några mål inför 2016? Eller något ni vill ändra på ?? Skriv gärna här nere ⬇


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0