döda ben..

Hela dagen spenderades i emporia hela dagen , det  är verklkigen otroligt stort där nästan lite för stort enligt mig. Det finns ju fina butiker med lite mer märkes kläder men lite för mycket. Köpte inget idag , hittade bara inte riktigt något som jag verkligen fastnade flör tyvärr. Men så dåligt är inte det för har kvar alla min pengar och kan nu fortsätta spara och kan då kanske köpa något snyggt nästa gång jag ska iväg någonstanns. imorgon ska jag försöka rida ut med suri och zinta i riidbanan. det blåser så mycket nu så hoppas att det är bättre imorgon. nu ska jag bara chilla lite och kolla vad jag ska ha på mig på nyår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0