Då va julen nästan över

Denna julen har verkligen varit bra , mysig och mycket skratt. God mat och god dricka. Fina presenter som jag verkligen är nöjd med. snart är det nyår och då är det dags för lite party , det är så underbart med nyår att alla har så otroligt kul tillsammans och avslutar det gamla året tillsammans och sedan påbörjar det nya året tillsammans det är verkligen underbart. och man väljer att va med den man verkligen tycker om och även träffar mycket nytt folk som man kanske kommer att ha stöd av resten av sitt liv , man vet aldrig. Kul ska det bli i alla fall. Och nu är även mellandags rean igång överallt och det märks verkligen , mail från zalando , nelly och massa annat där det står RABATT PÅ ALLT !! och bla bla bla ... haha blit helt tokig , väla kommer säkert också vara helt propp fullt så dit ska jag i alla fall inte. På tisdag ska jag och mina fina vänner till Emporia och ha lite mys där i stället , jag har aldrig varit där så hoppas att det blir en bra dag. Och om 54 dagar fyller jag år !!! är verkligen riktigt taggad , vet inte riktigt varför men på något sätt älskar jag födelsedagar det är alltid bra stämning och alla är glada. önskar mig detta
 
så otroligt snyggt !!! dör !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0