mina resultat

tävlade i ballingslöv igår med zinta , hoppade 1m och 1.10. i 1m var vi dubbelnolla och kom 4a , det var inte världens bästa runda men kunde ta några snävare svängar med henne och testa lite mer. i 1.10 var vi nolla i grunden , det gick verkligen super !! men sen i omhoppningen så var det nr 11 som var en kombination på den första kom jag gaska okej , men på den andra som var en oxer kom jag lite snett och skulle haft lite mer tempo eftersom det stod ganska brett så zinta tog ett sånt stort språng och hoppade mig ur sadeln , jag kom ur balans och direkt efter hon landat svänger hon åt höger och jag flyger åt vänster haha. landade mjukt och fint i just på det stället där underlaget var blötast. zinta galopperade en liten volt och ko till mig och ställde sig framför mig. hon måste nog ha tänk : men hallå vi var ju inte klara än !? haha. men gud vad fin hon var , nu är det att tagga om till nästa tävling och andvända superlim haha. glad påsk på er och njut av det fina vädret !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0