inget fredagsmys här nej

var i stallet hela kvällen och fixade saker inför tävlingen. hade radion igång och hästarna åt sitt hö och jag bara satt och putsade. riktigt mysigt var det faktist. satt där tills kl.22.00 , sen när jag kom in sprang jag in i duschen. ååå vad det var skönt!! i dag reds suri och zinta. planerna med suri ändrades lite , pappa tyckte att jag skulle hoppa lite med henne i det fina vädret. och hon gick verkligen super bra !! jag tycket alltid att mina hästar känns så pigga efter lite vila. dom kan liksom verkligen slappna va några veckor och vila mycket och sen när dom ska igång igen är dom fräscha igen. nu är det sängen som kallar , är trött och kommer somna när som helst känns det som. upp tidigt imorgon och lägga sakerna i bilen. hade tänkt att gå upp lite extra tidigt i morgon för att knoppa zintas man , får se hur det blir om jag orkar eller ej. få be pappa ta lite bilder i morgon och filma såklart. sov gott alla underbara.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0