hejdå alla det var kul att jag fick lära känna er :)

Snart är det dags för skolavslutning igen och denna gången blir den lite annorlunda eftersom jag ska sluta 9an! äntligen ! har längtat riktigt mycket. mitt första val var ju hbg ridgymnasiet , och om allt går som det ska blir det min nya skola efter sommarlovet. då blir det mycket ridning och stallarbete. det är bara 2 månader kvar och dom kommer verkligen att springa förbi nu med alla nationella proven vi ska ha och alla roliga dagar i slutet. har som tur redan fixat båda klänningarna till vår avslutning. en till lärarmiddagen och en till avslutningen. skor har jag också fixat , nu är det bara att kolla hur jag vill ha mitt hår. det är nog den svåraste delen. ska kolla lite på nätet efter roliga idéer , någon fin uppsättning hade ju varit fint men kanske inte så lätt, men som tur känner jag några som kan göra riktigt fina uppsättningar. blir nog att fråga lite. sommaren kan komma för jag är helt redo !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0