1a April.. hmm....

godmorgon !! i dag ska vi jobba på och vara seriösa ! eller ? nej ... det är den 1a April.. det kommer bli massor med skämt och föräldrar och vänner som lurar en , helst stänger jag in mig på mitt rum hela dagen för att slippa allt det. och det jobbiga är att jag tror allt alla säger haha. vad dom nu än säger så tror jag på det. därför är det så jobbigt. men man får väl klara sig och försöka skoja lite med andar senare idag. lite om min dag igår , red 3st hästar , och alla gick riktigt bra. alla var lugna och fina , hoppas dom är det idag med och hoppas att ridbanan är lite bättre idag , igår var den som en pol..... vatten överallt och stoora vattenpölar ... men hästarna verkade inte tycka att det var så farligt. sen var det att fixa lite i stallet och lite andra småsaker. idag hade jag tänkt mig att rida 2-3 hästar och sen städa lite i stallet och sen städa det sista i mitt rum som verkligen behövs. det såg ut som ett slagfält ... kläder över hela golvet och skor på soffan och under soffan , nu är i alla fall skorna på golvet fint på rad och kläderna ligger på soffan , bra början tyckte jag själv haha. lite fler inlägg kommer i dag om lite olika saker så håll koll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0