Mitt rum

Äntligen!!! har väntat så länge på detta. ni har vi äntligen börjat renovera mitt rum!!! har väntat så otroligt länge på det , vi har faktist kommit ganska långt. alla väggar är målade och det är verkligen super snyggt!! innan hade jag sånna äckliga blåa väggar som verkligen var riktigt fult. men nu är det verkligen SNYGGT! riktigt min stil. ska också få nya möbler och allt som behövs. vill verkligen att det ska vara ett rum där man vill sitta och kunna slappna av där. ha lite egen tid. det behövs verkligen. så hoppas på att det snart är klart så att jag kan sova i mitt eget rum igen , för just nu sover jag på en bedsoffa som inte är så bekväm att sova på. såp hoppas på att allt går fort nu. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0