Godmorgon ^^

Härlig morgon. Vaknade 8.20 trodde jag , och jag tänkte "jag brukar inte alltid vakna så tidigt på söndagar? " och det gjorde jag inte heller, klockan är ju omställd. Haha , kan bara skratta åt mig själv. Åt god frukost och nu chillar jag bara liiiite till innan ridkläderna ska på och hästarna ska ridas. Idag ska det städas i stallet , behövs verkligen. Stökigt som f*n. Känns så härligt med lite lov nu , behövdes verkligen :) Nästa vecka blir det tävling med pom och kanske suri i perstorp. Pom ska få hoppa LC och LC+. Och vet inte riktigt vad suri ska hoppa , får se vad pappa och mamma tycker. Jaja , nu blir det att dra på sig lite kläder och jobba på i stallet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0