vänner ?? pfff....

I dag var jag i skolan igen , kändes faktist rätt bra. Allt gick som det skulle och dagen gick riktigt fort :) härligt ^^. Och vet nu i alla fall vilka som är ens riktiga vänner. Att helt plöstligt bli behandlad som om man är onsynlig är ju inte direkt det man vill. Men det hände idag. Kom till skolan och det var tydligen 2 st som visade sig vara sura på mig helt plötsligt. Jag har verkoigen ingen aning vad jag har gjort mot dom , men skiter fullständigt i det. Orkar inte bry mig om sånna. Vet i alla fall vilka som finns för mig och vilka jag verkligen kan lita på. Jaja , vill bara glömma det nu och tänka på saker som är viktigare. När jag kom hem red jag pom , ridbanan var som en pol. Så det var inget seriöst ridpass idag. Men hon skötte sig utmärkt i allt vatten ^^. Det blir att plugga lite nu och sen kolla film med en stor kopp te , och bara njuta av kvällen och tanken på att det snart är fredag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0