slut

man märker verkligen att det är lungt med tävlingar just nu , som vanligt. när man ska kolla vart man vill tävla så finns det nästan inga. ganska tråkigt tycker jag. men det kommer ju vara många nästa år igen , då blir det att satsa på lite högre klasser , med storhäst och kanske också lite med ponny. nästa hälg är det tävling i åsbo pk , årets julhoppning, redan! pom ska med då ,hon ska få hoppa en LC & LC+. i dag var jag verkligen helt slut i skolan ..... orkade verkligen inte göra något...... försov mig till och med i morse , något jag aldrig brukar göra. men det kanske är för att jag har börjat träna lite på kvällarna , kroppen är ju inte riktigt van vid det och blir såklart trött av det. så det kommer nog vara så ett tag till , men jag klarar mig. i dag red jag bara pom , och hon gick fint. pappa hade redan ridit ut på alicante så det blev bara en för mig i dag. så hann göra lite läxor också. nu ska jag kolla lite film (om det går med vårt tröga internet) det blir nog filmen so undercover. har aldrig sett den innan så hoppas att den är bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0