ny dag nya tag

Gooooodmorgon !! i dag är det tisdag , och en helt ny dag. HÄRLIGT. i dag blir det nog en vanlig tisdag , inget speciellt på schemat. bara en liten rolig grej i skolan i dag , på biologin ska vi få skära i hjärtan , ska bli super kul. kommer lägga upp lite bilder senare idag. i dag blir det att rida pom , och kanske alicante , ska nog sätta fram lite gymnastik hopp till pom , känner att hon behöver det nu. lite stel i kroppen känns hon nu, så har något att jobba på med henne. nu i helgen hade jag lite funderingar om att sticka till väla , kanske be snällt till mamma om jag får åka till min knasiga bästa vän och sticka dit med henne och börja jul shoppa lite , plus att jag ska ha kläder till vårt juldisco som vår klass ska ha till små barn. en söt jul outfit ska det bli i alla fall , tänkte också på ett rött läppstift. känns ju lite juligt att ha det. nu är det dags för lite frukost och sen skola , hadeeeee ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0