min stjärna

Asså , min ponny är verkligen en stjärna !! Va och tävlade i perstorp i lördags , hoppade LC & LC+ med pom. Hon var taggad och riktigt pigg , men inte så pigg att jag inte kunde kontrollera henne , men pigg på ett rätt sätt. Hon lyssnade verkligen riktigt bra. I LC gick allt som det skulle , allt stämde verkligen och det ledde till en vinst :) i LC+ gick allt lika bra , allt stämde igen. I omhoppningen var hon så grym!! Men tyvärr rullade sista bommen ner , jag lät henne galoppera lite för mycket , om bommen hade legat kvar hade vi vunnit klassen med 3sec !! Men är riktigt nöjd ändån :). Idag stannade jag hemma från skolan för att jag inte mår så bra , hade huvudvärk och ont i magen. Och så kände jag mig också lite yr ibland. Hoppas på att må lite bättre imorgon.
lite mörk bild. Min lilla tokiga ponny ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0