äckligt

Idag var det vår tur att skära i hjärtan i skolan. det var roligt i början , men sen började det lukta riktigt äckligt så det var många som lämnade klassrummet , jag gjorde också det. orkade inte må illa. fick inga bilder (tur) eftersom jag inte ville få blod på mobilen. men det var riktigt häftigt att se hur hjärtat såg ut och hur stort det var. vissa tyckte det var lite roligare att springa rundor med dom i stället för att skära i det. dom sprang rundor i korridoren och skrämde andra med det , riktigt roligt var det i alla fall. i morgon har vi prov i hemkunskap , det kommer nog inte bli så svårt eftersom vi har haft prov på det en gång innan. chill alltså. i dag när jag kom hem så blev det mörkt riktigt fort , så red bara en , och det blev pom. bara normal ridning inget speciellt. i morgon blir det nog inte heller så mycket ridning eftersom jag ska kolla på en skola. ska kolla lite hur det är och om jag skulle kunna trivas där. kommer nog ta några bilder och lägga upp efter jag varit där och berätta lite om vad jag tyckte om skolan. spännande ^^ på lördag blir det nog att åka till väla och sen sova hos min kompis. mamma tyckte att det lät som en bra idé.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0