film + tee = härlig kväll <3

så.. då var denna härliga dagen avklarad , ska snart titta på film och dricka världens godaste tee :) var på p&j med suri och det gick faktiskt riktigt bra , hon var lite pigg men hoppade fint. hoppade bara en bana på 80. på framridningen var hon riktigt fin hon var avslappnad och fin, trodde först att hon skulle vara spännd eftersom det var länge sedan hon var hemifrån, med det gick helt utmärkt :) skola i morgon , tråkigt för jag trivs rätt bra med studiedagar , borde vi få lite oftare tycker jag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0