tävling !!

skit väder ...... hatar det , inget man kan göra ute nu. TRÅKIGT. ska snart fixa lite till tävlingen i morgon , ska hoppa med alicante i åsbo rf , 1m stil och om det känns bra och om hon orkar så tar vi och efteranmäler till 1m till. hoppas verkligen att vädret är lite bättre i morgon , vill inte bli blöt liksom... haha. i går fixade jag alicantes man lite , dom var så långa och tjock :o nu är dom tunna och korta , snyggt med andra ord. i går blev alla ridna , och alla gick bra :) i dag har bara alicante ridits eftersom det är så äckligt väder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0