Äntligen sommarlov !!

Då var det äntligen sommarlov !! Fan vad jag har längtat :) i morse började det med att vi som var med i skolkören skulle samlas kl 8.00 i vår aula för att sjunga på 6or & 7ornas avslutning och sen var det 8orna , betygen delades ut och är rätt nöjd , ska verkligen höja mitt nu i 9an ska kämpa ,och plugga och satsa på bra resultat :) är riktigt taggad till 9an , sista året på grundskolan , sista året med min underbara klass och alla mina underbara vänner , ska verkligen njuta av 9an. Ska bli roligt att få nya 6or i skolan , rädda och osäkra kommer dom att va i början precis som vi var när vi börja 6an. Mitt lov kommer att bli toppen och ska försöka träffa vänner så ofta det går. Glad sommar på er alla och njut nu av 10 veckors ledighet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0