Ny insta. Varför? Bara läs ......

Dumma dumma dumma lilla jag ...... F*n !! Jag skulle göra en sak med instagram och jag visste inte mitt lösen mer , så jag ändrade på det , så skulle jag testa det och så funkar det INTE ! Fick panik ! Min insta ! Mina underbara följare ! Mina bilder ! AAAAAAA !! Nu önskar jag verkligen att man kunde spola tillbaka tiden.......... Om någon kan hjälpa mig på något sätt , skriv gärna ! För jag vill verkligen ha tillbaka min VANLIGA insta. Nu kan ni i alla fall följa mig på min nya : lisaderover. Hade något med 300 följare och vill verkligen ha det igen , så snälla hjälp mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0