hej alla !!!

Hej alla !! Äntligen kände jag för att börja blogga igen :) var ju en evighet jag inte bloggat. men nu ska det sättas i gång igen:) har verkligen saknat att blogga. jag kommer göra lite roligare inlägg , inte bara om vad jag gör , utan lite om vad jag tycker om vissa saker och lite sånt som händer inom hästsporten :) hoppas att ni kommer att gilla det. i detta inlägget kommer jag bara berätta vad jag gjort den senaste tiden jag inte bloggat. jag har varit mycket sjuk och haft problem med ryggen , men det är mycket bättre nu :) jag har tyvärr inte kunnat träna mina hästar så mycket , pga, snö och att 2 st a mina hästar har haft kolik :( det är det man hör mycket nu , hästar med kolik. tradigt.... men det finns inte särskilt mycket man kan göra åt det. men lite godare nyheter nu , jag har fixar prao plats nu , och det är hos Royne Zetterman !! ska nog bli riktigt roligt att praoa där. längtar till praoen :) och om 9 dagar åket pappa och jag till Holland , hälsa på lite släktingar och göra lite andra saker. längtar också till min födelsedag som är om 21 dagar !! :) ska säkert bli roligt och kanske fira det med några vänner :) ja , hoppas verkligen att detta året fortsätter att vara så här bra :) det bir den i morgon i allafall efter som det ska käkas pizza men några av mina bästa vänner ;)


Kommentarer
'Tante' Ilse

Din present är redan köpt...;-))

Svar: ooo spännande :D
lisaderover.blogg.se

2014-01-28 @ 22:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0