toppen dag !!!!!!!!!

min dag har varit toppen ! den började bra med att jag red suri och pom och båda var riktigt fina :) sen runt kl halv 2 stack mamma och jag till ikea för att mamma skulle ha några grejer :) sen stack vi till väla för att jag skulle ta navel piercing :) blev riktigt nöjd ! :) det ska nu läkas i ungefär 8 veckor , rätt länge ändån , men det är det värt :D nu ska jag fundera på vilken film jag ska se och lägga mig i min sköna säng och mysa :) i morgon blir det upp tidigt eftersom det är prao , kl 6 ska jag upp och börjar "jobba" kl 7. härligt :) blider kommer också upp :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lisaderover.blogg.se

Hej! jag är en 16 årig tjej från skåne. jag har ett eget stall med egna ponnyer och storhästar. jag tävlar på lokal/regional nivå. mitt liv består av hästar , hästar , hästar och ja , hästar. haha och såklart vänner.

RSS 2.0